پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119528
فعاليت 500 شرکت تعاوني در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1393/08/26 15:09:18
نمایش : 1207
فرماندار شهرستان فارسان از فعاليت 500 شرکت تعاوني در اين شهرستان خبر داد

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فيروز احمدي افزود: در اين شرکت ها بيش از 17هزار عضو در جهت توليد و اشتغال فعاليت ميکنند.

وي افزايش اين شرکت تعاوني ها را در شهرستان باعث افزايش توليد و اشتغال زايي عنوان کرد که ميتواند در جهت اقتصاد موثر باشد.

وي با بيان اينکه کليدي‌ترين بخش توسعه دانش است بر اصل آموزش در گسترش تعاوني‌ها تاکيد کرد و با بيان اينکه يکي از مهمترين راه‌هاي پيشرفت تعاوني‌ها تشويق تعاونگران است، افزود: مسئولان ميتوانند با تشويق تعاوني‌هاي نمونه به گسترش فرهنگ تعاون بپردازند.

فرماندار مهم ترين کار در تعاون را اعتماد سازي و مشارکت دانست و گفت: اين امر مهم صرفا با برنامه ريزي صحيح صورت مي گيرد که دو سوي اين مسير يک بخش مردم هستند و بخش ديگر دولت و مسئولين مي باشند.

وي در ادامه سخنان خود به نقش مهم تعاوني ها در گسترش اشتغال جوانان بويژه در بخش کشاورزي و نيز توان بالقوه آنها در اشتغال بانوان شهرستان اشاره نموده و ابراز اميدواري کرد، فعاليت هاي بخش تعاون شهرستان با تلاش اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان هر چه بيشتر گسترش يافته و به اهداف عاليه بنيانگذاران تعاون کشور نزديک شود و در اين راه نيز فرمانداري از هيچ کوششي دريغ نخواهد کرد .
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html